חברת ביטוח רכב – איך לבחור את החברה הנכונה

אחת ההחלטות המשמעותיות ביותר שאנחנו מקבלים אחרי רכישת רכב חדש היא, לאיזו חברת ביטוח נפנה בשביל שנוכל לרכוש פוליסה שתתאים לצרכים שלנו ולצרכים של הרכב שזה עתה שרכשנו.

הרבה אנשים נוטים לחשוב שהחלטה זו היא חשובה ומשמעותית בגלל אופי ומבנה הפוליסה, וכמובן בגלל סוג וערך הכיסויים שנכללים בה. זה נכון, אך יש חשיבות נוספת להחלטה שלנו והיא עצם החברה עצמה, ובפרט אופי השירות שהיא תעניק לנו כשנידרש לכך. לפוליסה יש משמעות גדולה, אך אם מאחוריה עומדת חברה ברמה נמוכה, אזי שאין שום משמעות למה שהובטח לנו ולמה שאנחנו אמורים לקבל.

לכן, עלינו לדעת כיצד לבחור חברת ביטוח רכב ואיך לקבל החלטה שתוכל לשרת אותנו ולא להסתמך אך ורק על הבטחות והצעות כאלה ואחרות לפוליסת רכב. עלינו לזכור, השירות של החברה ילווה אותנו במשך כל שנת הביטוח, ועלינו לקבל בחשבון, שנידרש לו במצבים שונים, ואנחנו עלולים להידרש לו בכל שעה ובכל יום.

איך בוחרים חברת ביטוח רכב

באופן טבעי הדבר הראשון שאנחנו בוחנים בתהליך בחירת חברת ביטוח רכב, היא מה החברה מציעה לנו ועד כמה זה משרת את התנאים והצרכים שלנו. בין אם זה בהיבט של הרכב ובין אם זה בהיבט שלנו כבעליו וכנהגים ברכב (בין אם אנחנו היחידים שנוהגים בו או שישנם בני משפחה נוספים שנוהגים עליו).

אחרי שבחנו מה החברה מציעה והאם זה מתאים לצרכים ולתנאים שלנו, בכל האספקטים הרלוונטיים, הרי שאנחנו צריכים לבחון נקודות נוספות, כמו למשל, אמינות החברה, אופי השירות שלה, זמינות השירות של צוות העובדים, האם החברה מספקת שירות 24/7, כיצד עלינו לנהוג במקרי חירום, האם יש לחברה אופציות שירות דיגיטליות דרך האינטרנט, תוך כמה זמן מתקבלת תביעה והחברה מספקת כיסוי לעלויות השונות ועוד.

אלו דברים מאוד מהותיים, מאחר והם יכולים להשפיע על התפקוד שלנו, על היכולת שלנו להשתמש ברכב באופן סדיר, ולא פחות חשוב להמשיך בשגרת חיינו הסדירה. למשל, אם אנחנו עוברים תאונה, נרצה שחברת הביטוח תטפל בעניינו כמה שיותר מהר, בשביל שנוכל להתקדם הלאה, בין אם זה אומר לקבל רכב חלופי, החזר כספי לרכישת רכב חדש או כל דבר אחר שהתחייבה בפוליסה שלנו.

איך בוחרים פוליסת ביטוח

באופן טבעי, לפוליסה שאנחנו מחליטים לרכוש מחברת הביטוח יש חשיבות רבה, על מנת שנוכל לנהוג ברכב בבטחה ולדעת שאם חס וחלילה קורה משהו, אנחנו מכוסים. לכן עלינו לדעת איך לבחור פוליסת ביטוח שתתאים לנו.

אנחנו יכולים לחפש פוליסות ביטוח מותאמות באופן אישי לצרכים שלנו, כך הפוליסה גם תספק לנו את התנאים הרלוונטיים וגם תעזור לנו לחסוך בעלויות. אופציה אחרת, היא לרכוש פוליסה כללית יותר, שתספק לנו אופציות רחבות יותר, למקרה הצורך. עלינו לבחון איזו פוליסה תשרת אותנו טוב יותר לאורך זמן.

אהבתם? שתפו!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

עיקרי הדברים: