איך תבחרו במורה הנהיגה הטוב ביותר?

מאת מומחי אתר T

נהיגה היא צורך חשוב של כל אחד מאתנו, זהו הדבר שמעניק לנו עצמאות כדי לנסוע לכל מקום שאנו מעוניינים להגיע אליו, בכל יום ובכל שעה ללא מגבלה.

חייבים ללמוד נהיגה בסיוע של מורה נהיגה מומחה, כדי להבין לעומק את בסיס שיטת הנהיגה ואת אופן ההתנהלות במצבים שונים וזאת כדי שכל תלמיד יידע לנהוג בזהירות ובבטחה לאור האחריות הרבה שנושא על כתפיו כל מי שעולה על הכביש. כאשר מדובר במורה לנהיגה שהוא מקצועי ומיומן התלמיד ייצא בסופו של דבר עם רישיון נהיגה וגם עם ערך מוסף של טיפים והנחיות מיוחדות ומדויקות כיצד לנהוג באופן חכם ובמלוא תשומת הלב.

בחירה של מורה נהיגה איכותי

חוכמת ההמונים היא תמיד הדרך המוצלחת ביותר כאשר מחפשים אנשי מקצוע. שואלים חברים ובני משפחה שגרים גם כן בעיר בה אתם גרים, על מורים לנהיגה שהם או ילדיהם למדו באמצעותם. בנוסף לכך מומלץ לבדוק באתרי האינטרנט ולקרוא חוות דעת על מורים לנהיגה, הן חיוביות והן שליליות כדי לא להתקשר למורי נהיגה שאינם בקטגורית המומלצים.

לאחר שקיבלתם המלצות על 3-2 מורים לנהיגה, כדאי לבצע כמה פעולות:

  • לשוחח עם כל אחד מהם טלפונית ולהתרשם מאופן ההתנהלות, ההתייחסות והנעימות שלו כלפי התלמיד.
  • לקבוע שיעור ניסיון שהוא בדרך כלל ללא עלות, כדי לראות אם קיימת כימיה בין המורה לתלמיד.
  • לבקש להצטרף לשיעור נהיגה של אחד החברים כנוסע במושב האחורי, כדי להתרשם מההדרכה שלו ואם אכן מדובר במקצוען ובאדם שהוא נינוח ולא עצבני.
  • לוודא שהמורה המוצע הוא חלק ממערך המורים של בית ספר לנהיגה ולא מורה לנהיגה בודד.
  • לבדוק אם הוא מלמד נהיגה על רכב ידני או אוטומטי ואם זה תואם את רצונו של התלמיד.
  • לבדוק את העלויות לכל שיעור נהיגה.
  • לבדוק את אורכו של השיעור כיוון שזהו נתון שמשתנה בין המורים, אצל חלק מהם השיעור נמשך ארבעים דקות ואצל אחרים שעה.
  • לבדוק אומדן של כמות השיעורים שלמדו החברים, כדי לדעת את כמות השיעורים הנדרשת פחות או יותר.

אופן ההתנהלות של מורה לנהיגה

מהות העניין הוא שיהיה זה מורה לנהיגה מצוין שייתן הדרכות מקיפות ומעמיקות לאורכם של כל השיעורים. היסודות הם נהיגה נכונה, ציות לתמרורים ולחוקי הדרך ולמידה כיצד לא לבצע טעויות אקוטיות בכביש שעלולות להיות קטלניות.

סך השיעורים שכל תלמיד לומד אמורים להיות תואמים את רמת ההתקדמות שלו וכך לא יהיו מעט מדי שיעורים וגם יש לשים לב שהמורה לא ימשוך סתם את הזמן עד הטסט ובין הטסטים ללא צורך ובכך העלויות של התלמיד יהיו גבוהות וללא כל צורך.

הוא אמור להכין את התלמיד כראוי לכל טסט ולעשות כל שניתן כדי שהתלמיד יהיה מוכן באופן מושלם ויעבור את הטסט, לכן על פי שיקול דעתו המקצועי הוא ימליץ על כמות השיעורים הנדרשת.

קבלת החלטה על המורה לנהיגה הטוב ביותר

לאחר שבוחנים את כל המידע על כל היבטיו ומתרשמים באופן אישי הן מהשיחה הטלפונית והן מהכרת המורה באופן אישי בשיעור הניסיון או בשיעור של אחד החברים, על פי האינטואיציה אפשר כבר לקבל החלטה על המורה המקצועי המועדף מבין כל האופציות.

 

אהבתם? שתפו!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

עיקרי הדברים: