איך מוצאים מורה לנהיגה בירוחם שיהיה מקצוען אמיתי

את לימודי הנהיגה הילדים שלכם רשאים להתחיל כבר בגיל 16 וחצי ואלו הם לימודים שאין מי שלא ישמח שכבר יגיעו. הרצון להיות עצמאים על הכביש ולא להזדקק לתחבורה ציבורית או לטרמפים מאמא ואבא, הוא חזק במיוחד בגיל הזה. למרות שהשאיפה של הצעירים היא לסיים את שיעורי החובה במהרה, חשוב שהם יהיו מוכנים לטסט ויהפכו לנהגים זהירים. בכדי להיות בטוחים שזה יקרה, מוטב למצוא מורה לנהיגה בירוחם שיכין את ילדכם למבחן הנהיגה בצורה המקצועית ביותר.

בקשו המלצות על מורה לנהיגה בירוחם

מורה לנהיגה בירוחם שהוא מנוסה ומקצוען אמיתי, יצבור מוניטין חיובי ולרוב יהיה שם מוכר בקרב הורים בעיר. כדאי לשאול הורים של חברים מאותה הכיתה או השכבה של הילד, באשר למורים מוסמכים לנהיגה שהם ממליצים עליהם. שימו לב, שלא תמיד המורים המומלצים אכן יעשו עבודה נכונה עם הילד הספציפי שלכם. כדאי לפנות למי שאיננו דורש התחייבות של כמות שיעורים מסוימת מראש, אלא מאפשר השתתפות בשיעור ניסיון קודם כל.

איך יודעים האם המורה מתאים ללימודי הנהיגה?

 מורה לנהיגה בירוחם

הכימיה והתקשורת בין מורה הנהיגה לבין הילד, הן חשובות ביותר ובפרט שמדובר בסיטואציה חדשה ומלחיצה למדי עבור כל תלמיד לנהיגה, בכל גיל. כדאי לבדוק בפרטיות מול הילד, בתום שיעור הניסיון, האם המורה אכן מתאים לו מבחינתו והאם הוא עורר בו תחושה של ביטחון ורוגע, כפי שמצופה ממנו. אם הילד מתעקש על החלפת המורה – עדיף לעשות כרצונו. לעיתים לא מדובר בחוסר מקצועיות של המורה לנהיגה, אלא פשוט בהרגשה אישית של הילד.

מתי ניתן לגשת לטסט?

החוק מורה על השתתפות במינימום של 28 שיעורי נהיגה, לפני שניגשים לטסט. עם זאת, מורה לנהיגה בירוחם שיחוש כי התלמיד שלו עדיין איננו מוכן למבחן, על אף שחלפו כבר 28 שיעורים או יותר, יוסיף שיעורים לתלמיד – עד שהוא יהיה בטוח שאכן יש סיכוי שהתלמיד יעבור בהצלחה את מבחן הנהיגה. לטסט עצמו ניתן יהיה לגשת, רק אחרי שהתלמיד יעבור בהצלחה את התאוריה וגם את המבחן הפנימי, שאותו הוא מבצע יחד עם המורה לנהיגה שלו.

מבחינת הגיל – התלמיד צריך להגיע, לכל הפחות, לגיל של 16 ותשעה חודשים. כמובן שישנם תלמידים בגילאים בוגרים יותר ואפילו אנשים בני ארבעים וחמישים, שלומדים לנהוג לראשונה בחייהם. אין זה אומר, כמובן, שהם רשאים לבצע כמות נמוכה יותר של שיעורים – כלל התלמידים לנהיגה מחויבים ל 28 לפחות, בלי יוצא מן הכלל.

הילד עבר טסט בהצלחה? מה קורה עכשיו

מלבד השמחה המובנת של צעירים שעברו טסט, חשוב להבין כי קבלת הרישיון משמעותה אינה שהם יכולים ומסוגלים לנהוג בכבישים בכוחות עצמם, כמו מי שיש לו ניסיון נהיגה של שנים. מדובר, בכל זאת, בילדים בני עשרה שזקוקים לליווי והדרכה גם הרבה אחרי ששיעורי הנהיגה מסתיימים. בחצי השנה הראשונה, כל מי שמוציא רישיון נהיגה מחויב במלווה. המטרה היא להבטיח צבירת ניסיון בנהיגה, תוך נקיטת משנה זהירות והעצמת תחושת העצמאות של הנהג הצעיר.

אהבתם? שתפו!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

עיקרי הדברים: