ללמוד נהיגה מהטובים ביותר


ייצוג הולם בנושאי תעבורה

לימודי נהיגה איכותיים, אם אלו  לימודים תיאורטיים או מעשיים, חייבים להיות ברמה הגבוהה ביותר בשילוב של מקצועיות רבה, ניסיון של שנים ומאות לקוחות שנוהגים על הכביש בהצלחה ובביטחון. יחד עם זאת לעיתים נהגים אחרים עלולים לנהוג לא כשורה ולערב גם אתכם בתאונה לא רצויה. כאן לשירותי עורך דין תעבורה איכותי תהיה משמעות רבה.

למנוע משפט על עבירות תנועה

תאונות דרכים עלולות להביא למצבים לא מוכרים שכוללים ביורוקרטיה רבה והתעסקות ארוכה עם בתי משפט או תביעות. חשוב לקבל ייצוג הולם של עורך דין תעבורה שמומחה לתחום. נהגים רבים עלולים למצוא את עצמם בתביעות ביטוח תשלומים או למשפט מבלי להבין על מה וכיצד ניתן לטפל בזה, והם אינם מכירים את דיני התחבורה ויכולים למצוא עצמם במצבים לא חוקיים כמו תביעות מופרזות ועד למצבים של שלילת רישיון ואף מאסר, ומהפחד לדרדר את מצבם יותר הם שותקים ומוותרים במקום לפנות לשירותי עורך דין מומחה ומנוסה בתחום המכיר היטב את החוקים.

כדאי תמיד להתייעץ לפני כל צעד

לא פעם שומעים על מקרים של הסתבכויות שלא לצורך עקב נהיגה שבה הנהג כלל אינו אשם במה שקרה,  כניסה להוצאות מיותרות ולהליך משפטי ארוך או אי קבלה של פיצויים וזכויות המגיעות לנהג   לכן תמיד טוב להתייעץ עם עורך דין מומחה לדיני תעבורה לפני שחותמים על מסמכים ולא יודעים כיצד לטפל בתביעות שונות. כך גם לא נתקלים בהפתעות או במפחי נפש לעיתים מדובר בנזק נפשי שנוצר במצבים של תאונות וחשוב להיערך בהתאם.

אם זה למשל מעבר למקום עבודה אחר ולפתע חל שינוי במעמד העובד, קבלת יחס כללי גרוע של המעסיק לעובדיו ללא שום נימוק, והעובד הוא עובד מסור ואחראי ונמצא בחברה זמן רב, כל מצב כזה או קיצוני יותר של קבלה של יחס הכולל השפלה, הטרדה זה יוצר אצל העובד תחושה של חוסר אונים ולפעמים הוא אפילו מתפטר, למרות שהמעסיק עבר על החוק, לכן תמיד לפני התפטרות יש לבדוק את המצב עם עורך דין לדיני עבודה.

 ללימודי נהיגה יש משקל רב באיכות הנהיגה של כל נהג כיוון שבבית הספר ללימוד נהיגה הוא מקבל את היסודות החשובים ביותר, אולם לעיתים זה יהיה בלתי נמנע להזדקק לשירותיו של מומחה לתחום דיני התעבורה הכוללים את כל העבירות והדינים בתחום הנהיגה ובתחום רישיון הנהיגה. וחשוב לשמור על החוקים ועורך דין לדיני תעבורה מכיר את החוקים ומומחה לנושא.

לעיתים ייתכן ומדובר בשוטר שעצר אותנו לבדיקה ונתן לנו דו"ח או שלל את הרישיון בצורה לא הוגנת, השאלה היא כיצד כל נהג יוכל לקבל ייצוג הולם מול הרשויות ולבטא גם את ולו בצורה ההוגנת ביותר עם מלוא הצדק. 

אהבתם? שתפו!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

עיקרי הדברים: