ביטוח רכב אונליין – ככה מוצאים מחיר הכי טוב לביטוח הרכב

ביטוח רכב(צילום:depositphotos)

אם גם לכם נמאס להוציא מחירים הזויים עבור ביטוחי הרכב, אם גם לכם נמאס משיחות טלפון לחברות הביטוח שעות על גבי שעות, יש פתרון שנמצא שנמצא ממש מתחת לאף – אתר להשוואת ביטוח רכב אונליין. האם זה באמת יותר משתלם?

יתרונות של ביטוח רכב אונליין

  1. אורך תהליך – זמן שווה כסף ואם הזמן שלכם לא שווה כסף, תמיד עדיף לשבת עם המשפחה ולראות טלוויזיה מאשר להתעסק בטלפון בחיפוש אחר החברה הטובה ביותר לביטוח הרכב. התהליך של ביטוח רכב אונליין הוא הרבה יותר מהיר ממש שאתם חושבים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר להשוואת מחירי ביטוח רכב אונליין, מלאו את הפרטים הנדרשים ותוך 2 דקות כל התוצאות יהיו מוצגות על המסך.
  2. מחיר – לא נקבל מחירים טובים יותר אם נתקשר ישר אל החברה או דרך האתר של חברת הביטוח? התשובה היא לא, ואפילו תמצאו מחירים יקרים יותר. באתר להשוואת מחירים התחרות הרבה יותר גדולה והיא ממש מול הפנים של הלקוח, וחברות הביטוח יודעות את זה. נגלה לכם סוד, זה לא רק ככה בביטוחי רכב. למעשה, את המחירים המוזלים והאטרקטיביים ביותר נמצא דרך אתר להשוואת מחירים. סיבה פשוטה – תחרות ספקים מוזילה את המוצר ללקוח.
  3. היצע חברות – ברגע שאתם תפעלו עם מנגנון של ביטוח רכב אונליין אתם תקבלו את כל התוצאות האפשריות. היופי כאן הוא שסביר להניח ותכירו גם חברות שלא הכרתם עד עכשיו, כאלה שיכולות להציע לכם מסלול שמתאים דווקא לכם. לאחר ההשוואה יוצגו בפניכם כל החברות שמתאימות לכם לפי השאלון שמילתם וכל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור.
  4. אין המתנה – אם הגעתם להחלטה שאתם רוצים לבטח את הרכב אצל חברה מסוימת, תוכלו מיד לבטח את הרכב באתר. לאחר שהשוואתם מחירים יופיעו לכם בצד אפשרויות רכישה של אותו ביטוח, ישר תופנו אל הדף בו אתם צריכים למלא את הפרטים האישיים שלכם ולאחר האישור, אתם מבוטחים. 
  5. ביטחון מלא – ייתכן ויש מספר אנשים שחוששים לבטח ולהשאיר את הפרטים האישיים שלהם באתרים כאלה ואחרים. כדי להרגיע אתכם, כל אתר להשוואת מחירים אשר מפורסמים אצלו חברות הביטוח, זה באישור חברות הביטוח והתשלום מתבצע ישר אל חברות הביטוח. כמובן שהכול מאובטח ואין לכם מה לדאוג לגבי השארת פרטים אישיים.

ביטוח רכב אונליין – מה האפשרויות שעומדות מולי?

היופי בהשוואת ביטוח רכב אונליין הוא שכל האפשרויות הקיימות עומדות לפניכם. תוכלו לראות את כל המסלולים שמציעות חברות הביטוח, את מחירי ביטוחי צד ג', מקיף וחובה. למעשה, כל הטבה שהחברה מציעה, היא תדאג לכך שתראו באתר להשוואת מחירים. זכרו, במקום שיש תחרות גדולה תמצאו את הדילים הכי שווים.

אהבתם? שתפו!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

עיקרי הדברים: